Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali se z Mrzle gore (2203 m), vidi Kokrsko sedlo (1793 m)?
Glasuj

Kekčeva domačija

Natisni
sandij743. 08. 2011 17:25:59
Včeraj sva z ženo odpeljala otroke na ogled Kekčeve domačije.Otroci so jasno bili zeloo navdušeni.Ko pa smo prišli na domačijo,pa je navdušenje v trenutku izginilo,saj nas je lastnica-oskrbnica neprijazno odslovila,češ ,da sem pridejo ljudje počivat in da želijo mir(ura je bila 11 in 30 minut)Tako ,da smo dve družene z dolgim nosom odšle.Se pravi ,da so tam zaželjeni gosti ,ki tam prespijo,ostali pa nismio zaželjeni.Vem ,da se nekateri z mano ne boste strinjali,ker se vedno najde nekdo,ki se ne strinja.
(+1)všeč
GregorC3. 08. 2011 17:54:28
sandij74 enako smo mi doživeli lani. Pri domačiji nas je lastnica opozorila , da smo prišli na privat, kjer naj bi bili samo njihovi gostje. Nas so tja usmerili na turistični info točki v Trenti, češ da se splača pogledat. Ko smo ji to razložili, je temu pritrdila in povedala, da je takih primerov precej. Tako, da imam občutek, da tam škriplje v komunikaciji. Je pa čudno vseskupaj, saj je ta domačija kar dobro reklamirana in označena v tistih koncih. Očitno se je potrebno res prej tam najaviti in rezervirati bivanje. Škoda, ker je drugače res lepo in mirno. Smo se pa z lastnico potem zapletli v kar prijeten klepet. Seveda pa smo bili tudi razočarani zaradi tega dogodka. LP
(+1)všeč
Scabiosa3. 08. 2011 19:03:16
Kekčeva domačija - nikoli več! To je tudi naša izkušnja izpred treh let. Žal mi je samo razočaranih otrok, ko nas je lastnica dobesedno spodila, naj že enkrat gremo, ker motimo njihove (!) goste. Po plačani pijači, seveda. Kasneje smo slišali,da se tam ukvarjajo s posebnim turizmom. Vsekakor Kekčeva domačija ni namenjena otrokom, ampak odraslim kekcem. Bi bilo treba kje objavit, na njihovi tabli ob cesti naprimer.
(+2)všeč
pinkerton3. 08. 2011 19:33:25
Zgleda da smo si napačno interpretirali ponudbo, ker Kekca vsi podzavestno povezujemo z otroci. Ime so izbrali neprimerno, pa ga sedaj nočejo spreminjati, posledica je slaba volja osebja ki se prenese na obiskovalce z otroki.
V spletni ponudbi imajo dejansko samo "mirovništvo", kakšne otroške ponudbe z Bedancem ni nikjer niti omenjene, žal. Prevečkrat gremo nekam na pamet, par klikov prežene dvom:

KEKČEVA DOMAČIJA V TRENTI
Neponovljiva pravljica
Daleč stran od ponorelega sveta, skoraj ob izviru smaragdne lepotice Soče tik pod triglavskimi očaki, se skriva še en trentski biser – Kekčeva domačija. Kot da smo na koncu sveta, v objemu tišine, ki jo zmoti le šelestenje vetra in šumenje živahne reke, ki že tisočletja ustvarja to od množic odmaknjeno alpsko dolino.
Tu so doma prijazna jutra, pravljično lepi razgledi in nepozabna doži - vetja v objemu naših najvišjih gora. Ko se iznad Planje prismeje toplo sonce, ki odžene jutranje meglice, je čas za sprehod skozi temno zelene ali jeseni pisane gozdove, poživljajoč korak v mrzel tolmun, pravo veliko gorsko turo ali skok na kolo, kakor in dokler se nam pač ljubi.
In so prijetni večeri, ko zadiši po dobrotah iz krušne peči in se spleteta spomin na preživeti dan ter čarobnost trenutka, kot bi se ustavil čas. Takrat se potopimo spet v nov svet, svet sladkih sanj, ki jih nikoli ne bomo pozabili.
Vabljeni na Kekčevo domačijo, kjer se boste počutili kot doma!
(+1)všeč
krasovc3. 08. 2011 23:31:30
Ja, majo pa Kekceve palice. Drugega pa nic, tako kot pisejo predhodniki.
Sem tud sam sel sprasevat kaj naj bi nudili, pa mam dovolj miru ze doma. S temi stvarmi menda trzijo, men se zdi vse skup mal t'ko; za mal hodit cez tolmuncek pa duh z krusne peci. . osebe postajamo vedno vecja budala .
Jaz spominjam na Kekca ki je krical pa ne bil v tisini, se smejal pa take fore, ne pa duhal po krusni peci. .
všeč
YoYo4. 08. 2011 08:24:44
Ja ljudje, a nihče ni razumel bistva, kar ponuja domačija?
Zadaj je nasad. Ime "Amsterdam v Trenti" je pač neizpolnjeno s strani politikov, ki tudi hodijo tja. Van der Lastnica je vedno high. Otroci normalno niso vabljeni. Puff-puff-pass je moto. Kekec se ti občasno prikaže... velik nasmehvelik nasmeh

(+2)všeč
sabina19674. 08. 2011 10:14:09
Tudi mi smo si lansko leto, ko smo se vračali iz planine Zapotok želeli ogledati Kekčevo domačijo. Pa nismo imeli s seboj majhnih otrok, ki bi motili gorski mir, pa smo bili že v samem štartu zavrnjeni, češ, da imajo poroko in nismo zaželjeni. Tako, da smo se z dolgimi nosovi obrnili in odšli.
všeč
sandij745. 08. 2011 05:52:46
Očitno se tam res nekaj dogaja,kar se nas navadnih smrtnikov ne tiče!!
(+1)všeč
tavorh5. 08. 2011 18:08:20
Pozdravljeni dragi soplaninci,

ob prebiranju vaših vtisov se sprašujem ali sem nepismen jaz ali vi. Ogledal sem si tole stran o Kekčevi domačiji, pa nikjer nisem zasledil, da naj bi tam animirali otroke. Kolikor jaz tole razumem in kolikor sem uspel videti na lastne oči gre za čisto običajne apartmaje z gostinsko ponudbo. Upam da govorimo o temle: http://www.kekceva-domacija.si/kekec.php?p=1 ? Nekaj drugega je pa Kekčeva dežela na drugi strani prelaza Vršič. Govorim o temle: http://www.kranjska-gora.si/Aktivnosti/Poletne-dogodivscine-za-otroke/Kekceva-dezela . Če ste geografsko zgrešili lokacijo to verjetno ni problem lastnikov. Glede na komentarje sodeč vas je takih, ki bi tja radi peljali animirat svoje otroke veliko zato je morda potrebno razumeti tudi lastnico. Sam sem tudi prišel tja...zgolj na kosilo pa me ni nihče zapodil domov. Sem pa med kosilom opazil veliko ljudi vašega kalibra, ki mislijo, da so prišli v muzej na prostem. (Tudi vi se verjetno nebi počutili prijetno če bi med kosilom ljudje postopali okoli vas in vaše mize ter slikali vsepovprek). Nekateri pa so tja prišli tudi samo na wc...in res je, lastnica je bila odkrito nezadovoljna (verjemite mi če bi jaz bil lastnik tiste domačije bi bil ravno tako sit takih 'gostov'). Lastnica mi je takrat tudi sama povedala, da se stalno ubada s takšnimi gosti...zraven pa je tudi bazen na prostem. Pomislite kako bi se vi počutili, ko bi se namakali v bazenu okoli vas pa bi v skupinicah postopali glasni 'gostje'. Sicer pa namesto, da vihate nosove nad neprijaznostjo prihodnjič raje sedite za mizo in naročite nekaj odlične domače jedače in pijače po zelo zmernih cenah in v miru kaj pojejte in pokramljajte z lastnikoma - ne grizejo. Vsekakor pa to ni tipčna vaška gostilna, kjer je glasno govorjenje drug čez drugega nekaj normalnega...so le apartmaji z po vašem 'posebnimi in visokimi' gosti v bližini. Pa mimogrede: do pred kratkim sem bil nezaposlen, sem navaden smrtnik, pa se tam nisem počutil nič nezaželjenega...včasih je vse samo stvar vljudne komunikacije in kulturnega obnašanja...

lp
všeč
pinkerton5. 08. 2011 18:16:28
Če bi lokacijo poimenovali npr Apartma ob mladi Soči, do nesporazumov sploh nebi prihajalo, tu nebi nič pisali in ponudniki bi imeli frišne živce. Tudi sami so ga pihnili mimo z izbiro imena, treba je gledat korak naprej tudi pri tem, bodimo realni...
(+2)všeč
petruša5. 08. 2011 18:25:34
Tudi jaz se strinjam z vsemi prehodniki. Tudi mi smo pred tremi leti, ko smo bili na počitnicah v Trenti zasledili kekčevo domačijo in se z otroci odpravili tja. Tudi nas so hitro odslovili, ker nismo bili tam njihovi gostje in otroci so bili preveč radovedni ki je živel Kekec. druga niso kot vprašali, če je tu živel kekec. Morali smo zapustiti in oditi. Rekli so nam naj se v Kranjski gori pozanimamo kaj je Kekčeva domačija in kaj je Kekčeva dežela in naj gremo raje tja, kjer je za otroke. Jaz tudi mislim da ni pravično saj je na veliko objavljena kekčeva domačija in so tu nekoč snemali film, ki ga smo vsi radi gledali in otroci še danes. lp
všeč
IgorZlodej5. 08. 2011 21:05:31
Jaz pa mislim, da ta tema nima nič opraviti s hribi. Za vsak izlet, za vsako gorsko turo se je treba ustrezno pripraviti, če ne veš kam greš in še manj kam prideš je vedno težko.
všeč
sandij745. 08. 2011 21:41:06
Ja smo vedli kam gremo,pogledat hiško,kjer so kekca snemal.Sicer pa je bilo samo vprašanje časa,da bo kakšen takšen komentar.
(+1)všeč
Scabiosa6. 08. 2011 01:01:04
Če bi hoteli, bi nejasnosti na domačiji lahko že davno rešili, saj ne poslujejo prvo leto. In tavorh, ti ki obvladaš vljudno komunikacijo in kulturno obnašanje, ne govori o ljudeh " vašega kalibra." Ker to ni vljudno, niti ni kulturno.
(+2)všeč
kaveljc6. 08. 2011 18:53:09
Rok ali Tadej prosim, če se da, da to temo prestavita na splošne pogovore! saj nas več misli da to spada tja koliko je kdo prijazen ali neprijazen v doini do otrok ali politikovnasmeh. In ali zasluži grajo ali osamitev in odvrnitev ostalih obiskovalcev... Hvala če bosta ustregla!
všeč
izzaa16. 08. 2011 12:27:25
Tudi jaz se strinjam z mnogimi predhodniki. Mi smo se tam ustavili prejšnjo nedeljo, ko smo si ogledali izvir Soče. Ustavili smo se slučajno, ker smo videli tablo. (Da ne bo pomote, s sabo nismo imeli otrok; samo 4 odrasle osebe.)Ko smo prišli smo se usedli za mizo in naročili edino jed, ki so jo imeli na meniju-joto. Medtem ko smo čakali sem sam naredil en krog okrog domačije, ki me je v povezavi z njenim imenom povsem razočarala. Ko sem tako stal sredi travnika ob domačiji in si poskušal malo predstavljati kako so tu snemali Kekca pa pridrvi k meni lastnica z besedami:"Prosim če odidete. Mi imamo tukaj nastanjene goste in si česa takšnega ne moremo privoščiti." Šokirala me je do take mere, da se sploh nisem mogel premakniti. Še vedno mi ni jasno kaj je tisto česar si ne morejo privoščiti, velja pa tudi omeniti, da je bilo več kot očitno da nimajo ravno gneče z nastanitvijo. Poleg tega mislim, da sem tudi jaz kvalificiral kot njihov gost, ampak očitno ne tiste sorte, ki bi jo oni želeli. Po tem dogodku sem se vrnil k mizi in prišel ravno v trenutku, ko nam je ta ista gospa, očitno nejevoljna, postregla z joto. Mislil sem si, da morda ni vedela da sem njihov 'gost' in bo rekla vsaj besedo v opravičilo, a sem bil tudi tokrat jaz tisti, ki je bil presenečen nad njeno aroganco. Po tem, ko smo pojedli nam je še na hitro zrecitirala račun (dala nam ga seveda ni) in nam dala vedeti, da nismo več zaželjeni.
Jaz vem, da se tja ne vrnem nikoli več, niti na kosilo, niti prenočiti, saj menim, da je njihov odnos do gostov skrajno neprimeren.
(+3)všeč
Hribovc8816. 08. 2011 17:08:41
Kako ste lahko sploh jedli tisto joto, je coprnca še kaj neužitnega zmožna dodat notri, folk je čudnjezen... lahko pa da tudi kaj skrivajo tam, da se tako čudno vedejozmedenzavijanje z očmi
(+1)všeč
izzaa16. 08. 2011 17:21:34
Ko gledam nazaj na ta neprijeten dogodek, bi bilo morda res bolje, da bi pri priči odšli, ampak saj še sam ne razumem povsem dobro tega dogodka.
Pri njih mi je predvsem nekaj zelo čudno: So turistična kmetija, ampak nočejo gostov. (Kot lahko preberete v predhodnih objavah otroci in mlade družine niso dobrodošli, slučanji mimoidoči niti, skupine odraslih tudi ne,...?!?) Če kdo razume tole, naj razlago, lepo prosim, deli z mano.
všeč
GregorC16. 08. 2011 17:29:53
Dobrodošli so gostje z debel denarnico, ki se prej najavijo. In očitno jim še vedno gre zelo dobro glede na odnos do ostalih. izza res škoda, ker niste vstali in šli ko vam je prinesla joto.
všeč
pikica116. 08. 2011 17:40:38
Ja pri Kekcu je bila tudi Pehta, mogoče je pa ona okrog "bajte šarva"nasmeh Ampak Pehta ni bila tolk napak, sam bolj zase se je držala, ker so se ji v dolin vsi zamerlvelik nasmeh Mora biti že en drug hudič tam gor.
(+1)všeč
turbo16. 08. 2011 18:07:06
Baje Janezu in Urški niso delali štale, ko sta imela tam poročno pojedino zavijanje z očmi
(+3)všeč
Stran:12345
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki