Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že šli po Kremžarjevi poti na Grintovec?
Glasuj

TNP in okoljske obremenitve

Natisni
korl16. 04. 2014 11:50:44
Čisto prav. Kaj pa se je treba samoobremenjevati na spletu? A bi bilo kaj narobe, če bi bila reportaža objavljena brez nalimanega šotora? Če je samopromocija totalna, pač prinese lahko tudi posledice, to ve že vsak otrok ki trenira volej z žogo v steno bloka polnega oken...

Samoobjava da ni dokaz? Kaj pa potem je dokaz?
Narediš z avtom nesrečo ko oplaziš pešca ali kolesarja , mirno odpelješ naprej in naslednji dan na youtubu objaviš posnetek kamere iz avta in spodaj komentar: "kaj sem se usral, če bi bil tip pol metra bližje bi ga lahko ubil. Ampak čakal pa nisem ker bi me lahko tožil.Objavljam pa to javno ker me niso policaji sami videli in mi nič ne morejo, al sem faca!"

Če ga organ na podlagi javnega samodokumentiranja prekrška ne oglobi, pač ne opravlja svoje službe!!!
všeč
viharnik16. 04. 2014 12:37:15
Mislim, da verbalna objava nekoga in fotografsko gradivo nikakor ni dovolj, da se nekoga oglobi.Treba je videti na lastne oči, da TNP osebje samo poslika kot dokazno gradivo in klienta tudi legitimira.Tako pa ni zakonske podlage, da nekoga ovadijo na podlagi nekih slik, ki so lahko pristne ali pa sploh ne, torej neznane in ne stoodstotne.Tako je povedal tudi Franci Savenc pri mojem primeru s peripetijami lovcev.Slika se lahko v naravi ali mestu kdorkoli, karkoli, neomejeno in lahko objavlja brez kakšne kazni kot fizična oseba.Pač vidiš to in ono kar te zanima in slikaš, tudi, če objektiv zajame zraven nekaj, kar te ne zanima in objaviš.Tu ni pravne prekoračitve.Jaz v tem primeru nikakor ne bi plačal neke kvazi obtožbe.Naj dokažejo na sodišču, če jim je takšen način pobiranja denarja po godu.
(+5)všeč
ana16. 04. 2014 12:53:06
viharnik, tole o neomejenem slikanju si razlagaš zelo površno. Ne govorimo o fotografijah narave ampak o ljudeh ki na njih nekaj delajo narobe.
Možnost manipulacije je če nekdo tretji to posreduje v smislu da škoduje nekomu, sam sebe pa menda ne boš po krivem ovajal?? Nihče ti pa ne brani.
všeč
viharnik16. 04. 2014 13:35:13
Ja, Ana, ampak za tvoje fotografije s strani nekoga, ki jih vidi, ni neposrednega dokaza, ne, da si ti slikal, ne kje, ne kdaj, za kakšen namen itd.Da se nekoga oglobi pa morajo pristojne službe imeti svoje dokaze, t.j. svoje gradivo, da si v prekršku.
Vse preveč je dandanes gnile družbe, ki hoče na lahek način brez dela priti do bogastva, zato pa smo tam, kjer smo.In tudi na čelu normalnega bontona je, da se človeka v prekršku sprva le opozori brez globe.Tako dela večinoma tudi italijanska policija, sploh, če si do nijh prijazen.Pri nas pa udri po blagu, ma saj ljudje nismo roboti zakonskega ustroja.Tisto duhovno nam manjka, strpnost, poštenost, pomoč sočloveku in s tem tudi krize dandanes ne bi poznali.
(+7)všeč
ana16. 04. 2014 14:39:43
ja opozarjanje, le zakaj je jaz lani neko nedeljo dopoldne, ko ni nobenega prometa, nisem mogla odnesti le z opozorilom ko sem peljala 56 skozi naselje(om. 50)?
Očitno jaz ne živim v tem tvojem svetu "normalnega bontona".
všeč
viharnik16. 04. 2014 14:53:49
Pa pejt čez mejo, tam so razmere precej bolj človeka vredne.
Tudi sam sem plačal za čez Črnuče, ko sem prekoračil 6km/h, globo 40eur oz 20 takoj.
Baje je novih radarjev na cestah kot toče, merijo pa tudi ponoči, zato pozor!velik nasmeh
(+4)všeč
VanSims16. 04. 2014 19:36:13
To kar piše @viharnik o spanju v avtu v tujini je res. Ne samo na gorskih park placih ampak povsod te pustijo spati v avtu. Izjema so privatni parkplaci in pa tisti kjer piše izrecno da se ne sme.

Ko sem še z avtom potoval po Evropi sem večkrat imel nočni obisk policije pa so samo dokumente pregledali(nemci ti recimo radi še avto pregledajo) ampak to je bilo pa tudi vse. Prav nič niso imeli proti. Pri nas pa so baje tujce, ki so spali v avtu tudi že oglobili.

Kar se tiče prekrškov v tujini. Hmmm, iz Avstrije sem že dobil pozdrave tamkajšnje policije za prehitro vožnjo po Bundestrasse čez Šmohor. Parkirnih listkov iz različnih držav imam tudi že celo zbirko. Zaenkrat se da to še ignorirati, a pripravlja se evropski plačični nalog po katerem bodo kazni lahko izterjali tudi od tujca preko njegove države.
všeč
viharnik16. 04. 2014 20:11:49
Verjetno je tujina le precej bolj nepristransko človeška glede spanja v naravi.Za spanje v avtu pa z besedo "izven" nisem mislil izven parkirišč, pač pa izven avta ali ob avtu, kar je prepovedano, ker se to smatra že za taborjenje na prostem.Čudi pa me novi sestavek na Gore-ljudje glede "šotorenja na Rjavini".Gornik je zgoraj samo prespal eno zimsko noč, kar se ne ocenjuje za camping.Kaj vse ljude čez poletje od odpadkov mečejo v TNP pa zato nihče ne odgovarja, pa neurejene koče s čistilnimi napravami, barve na skalah, divji nadelani kolovozi, divja sečnja itd.Svetujem vam, da se vživite v staro reklamo pri Mojstrani - Slovenija je moja dežela, Slovenija smo ljudje-.Sankcionirajte tiste, ki res povzročajo škodo v TNP, ne pa nekoga, ki se je pozimi le zaščitil pred gorskim vetromzavijanje z očmizadrega.
(+5)všeč
viharnik16. 04. 2014 20:55:33
Pardon, pri Ratečah..., tabla je pa v Logarski dolini
https://www.youtube.com/watch?v=mACYY3VS8lo
všeč
risto16. 04. 2014 21:40:47
TNP se je odzval z mnenjem na G-L.Prav birokratski odgovor.In to je bistvo te zadeve.
Ali spada v svobodo gibanja tudi bivakiranje oz. šotorjenje ????
Veliki brat oz. birokrat vas gleda !!
(+2)všeč
Zebdi16. 04. 2014 21:56:05
Mnenje je napisano korektno. Pravila so znana in so bila namerno kršena, poleg vsega pa je bilo vse skupaj na široko objavljeno na internetu. Ta sprenevedanja in postavljanja v vlogo žrtve so pa prav patetična. Vedeli so, kaj počnejo narobe in so se s tem še celo hvalili (originalen naslov prispevka je bil Prepovedana avantura...).

Angleži imajo lep pregovor - don't do crime if you can't do time...
(+2)všeč
lynx16. 04. 2014 22:13:27
Ja, po domače povedano bi bil manjko reakcije koruptivno dejanje.

Zdaj vemo, da so veseli informacij s terena, tako da poleti prosim ne bodite tiho, ko opazite kakšno neumnost.

Angleži velik nasmeh
všeč
viharnik16. 04. 2014 22:15:39
Tu gre za način obravnave primera, ne kdo morebiti stoji za njim.Zame prespana noč v gorah še ne pomeni kampiranja.Po drugi strani pa Čoklu nikakor ne morejo izstaviti računa, ker ga končno tudi videli niso, da bi spal v šotoru.Če bi hoteli koga oglobiti, bi morali člani TNP ja neposredno srečati po njihovih standardih utemeljene prekrškarje.To je isto kot, da bi policija ponoči postavila radarje na cesti in odšla spat, zjutraj pa bi elektronsko odbrali, kar so ponoči ulovili.Denar preko interneta po moje lahko služijo le delniški lobisti, pa še ti morajo imeti dobre svetovne zveze s kolegi, halo?
všeč
lynx16. 04. 2014 22:30:54
ne glede na kaj si mislimo, so očitno imeli dovolj utemeljenih razlogov. Je pa seveda možna pritožba na drugo stopnjo.
všeč
polh17. 04. 2014 00:07:23
Saj je prav da se dela red in postavlja določena pravila, vendar treba je izbirati primere s razumom. Po taki logiki bodo kmalu začeli klofati položnice za hojo po 9 uri zvečer zaradi vznemirjanja nočega miru okolice ob planinskih poteh.

A ni bivakiranje del gorništva? Baje so hodili gor +6h in prišli na vrh proti koncu dnveva. Je jasno da so šli gor da bi bivakirali vendar je to tudi bolj varna opcija napram takojšnemu spustu po +6h hoje navzgor, če se kdo odloči po službi za dolgo turo.

(+3)všeč
risto17. 04. 2014 07:12:37
Kakšna je razlika med bivakiranjem in šotorjenjem?? V času trajanja ! Ena noč ali
več ! Ali je dovoljeno prespati/bivakirati
eno noč v šotoru ali bivak vreči ?Če ni dovoljeno potem je omejena svoboda gibanja oz.
se moraš v TNP- ju neprestano gibati, da ne kršiš "njihovih" pravil.
Kaj dobiš, če daš osla na fakulteto ? Fakultetno izobraženega osla!
Ni nam pomoči.
Sicer pa je hoja v gore intimna dejavnost vsakega posameznika in ne napihovanje !
všeč
zippo17. 04. 2014 07:12:51
viharnik tudi meni ni jasno v katerem svetu živiš.
Tisto o policajih ki nastavijo radarje in naslednji dan samo odčitajo ... hahaha, pa ne da nam boš rekel da se bojiš, da bodo šele enkrat v grdi prihodnosti izumili stacionarne radarjevelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh

kako bi pa ti rešil problem smetenja in ostalih prekrškov, ki naj bi jih pristojni morali vse dobiti v živo? Poslal v hribe poleti 100.000 nadzornikov da bi oprezali vsakemu za ritjo kam bo spravil piksno od pira ali redbula, prazno konzervo ali tampon? Pa težil vsakemu kmetu ki podre smreko, če jo ima dosledno prijavljeno za odstrel?

Ena sama usta so te nekega normalnega bontona do državljanov, na grbo nam bi pa navlekel nadzor človeka po človeku kot pred desetletji v Romuniji. Kar sam si želi tega, samo ne tukaj!
(+2)všeč
viharnik17. 04. 2014 08:12:38
Glej Zippo, jaz ne prodajam tu neka neutemeljena napihovanja.Poleti sem sam videl na lastne oči polne bivake in pogovore z našimi, da tujci uporabljajo bivake kot bungalove in se nikamor ne premaknejo.V Vratih so le nekaj metrov stran od glavne ceste tujci zvečer postavljali šotore, divjih sečenj je bilo precej v Medvodju in legalno tudi na Pokljuki, cele poseke!.In kje so bili tedaj vrli TNP jevci.Še rušja ne znajo obžagati na poteh, ki so zaraščena.Takšno pobiranje denarja kar preko neta je protipravno in barbarsko.Najbolje je, da jim Čokl napiše nazaj zagovor, da je bil njegov članek na Rjavini le parodija na TNP, potem naj se pa obrišejo pod nosom, saj so že tako in tako povsem brez dokazov.Zippo, ne bo dolgo, da bodo tudi samostojne radarje začeli postavljati le pri nas v Slovenijicool.Ravno pred kratkim sem nazaj nesel motorno koso Makita, dvotaktno, delano na Kitajskem s hibo, od ZDA so štiritaktne super in brez problema.Prvo jo nesem v servis, kjer mi zamenjajo vplinjač, kar ni popravilo.Serviser mi smejaje pove, da z mano bodo imeli pa še problemezmedenzadrega.V drugo jo nesem nazaj v trgovino (osem dni časa za zaščito potrošnikov), kjer mi izplačajo denar nazaj, jaz njim pa ERC-China Makitovelik nasmeh.Danes 200eur ni glih malo denarja.
(+3)všeč
GregorC17. 04. 2014 09:46:16
Mene res zanima zakaj potem ves čas niso tako dosledni pri izdajanju kazni? Ali gre tu morda za osebno zamero? Še enkrat se je izkazalo, da smo pri nas bolj papeški od papeža.
(+3)všeč
Stran:1234
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki