Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste letos bili na Velikem Snežniku (1796 m)?
Glasuj

Covid-19, Ukrajina

Natisni
VanSims3. 05. 2021 15:30:07
Človek bi rekel, da so ti tudi titulo inženirja šenkali, če fiziko enačiš s celotnim naravoslovjem.

Kdaj sem jaz nazadnje videl hrvaško morje, se niti spomniti ne morem. Verjeno pred štirimi leti s Hahlića oz. Grobničkih alp.

No, pa da ne boš rekel samo hrvaščina, Italijani imajo en izrek, ki bi se prilegal tvojim teorijam zarote in covid mafije: "Se non è vero è ben trovato!"

Nakar bi Nemec še pristavil:"Wer's glaubt wird sellig!"

Pa da ne boš spet rekel, da v Sloveniji pišemo slovensko, evo ti še našo varianto: "Blagor tistim, ki niso videli pa verjamejo!" mežikanje

Zdaj, za razumevanje zadnjih dveh je treba še malo Biblijo poznati ...
(+2)všeč
Becar3. 05. 2021 15:34:22
Ahahaha velik nasmeh

"Blagor tistim, ki niso videli pa verjamejo!"

Ja to pa velja predvsem za tebe, ki ne poznaš niti enega umrlega za covidom, pa si najbolj zagrižen pandemičar velik nasmeh
(+1)všeč
ejti3. 05. 2021 16:07:46
"Selig" se piše z enim l.
(+5)všeč
VanSims3. 05. 2021 17:45:58
@ejti: Res, sem se bolj posvečal tistim apostrofom v italijanščini, ker brez apostrofa 'e' tudi ima pomen, ampak čisto drug. To bi bila hujša napaka, ker bi potem stavek izgubil pomen. nasmeh

@Becar: No, če smo že pri skrbi za slovenščino - piše se 'zagrizen'. mežikanje

@djimuzl: A jaz moram sedaj užaljen pa v jok pa na drevo?

Pa nisem jaz tak kot novinarji nekaterih portalov (tudi evropskih žal), ki mislijo, da lahko o človeku naserjejo a ma kar si želijo in si dajo duška, sami pa se imajo za višjo in nedotakljivo kasto in če jim kdo samo reče 'mu', že zaigrajo tako užaljenost in tako paniko, in tožijo v Bruselj, da se jih napada, blati, šikanira, odreka neodvisnost, kako so ah in sploh mučeniki, zatirani ...

Kot otroci: jok in vreščanje in tožarjenje mamici, lej un mi je pa to pa to naledu! velik nasmeh

Jaz pač nisem tak, zato lej, če si si zabil v glavo, karkoli pač že pišeš o meni in če si v tej svoji veri srečen oz. pomirjen potem ti tega prepričanja pač ne odrekam.

Tisti blagor zgoraj bi morda sicer tudi zate veljal, še bolj pa morda tisti, ki se konča na "... njihovo je nebeško kraljestvo!"
(+5)všeč
SamoK3. 05. 2021 18:10:27
>bi postalo Švica na pa bučkoland.

Kolikor vidim, je v Švici približno enako stanje kot pri nas. Torej smo že Švica?
Ti si en bučko, veš.
(+5)všeč
Becar4. 05. 2021 07:09:35
Zanimanja za cepivo AZ skoraj ni, začelo se je kopičiti, po domače, ne gre v promet. Poglejte zdaj to burlesko, kako je na vsak način treba zalogo porabiti.

Poklukar: Premalo je poudarjeno, da če se cepiš z AstraZeneco, imaš že po prvem cepljenju tretji teden priznan status cepljene osebe velik nasmeh

Logar: Zaščita po prvem odmerku AstraZenece je boljša kot pri drugih cepivih velik nasmeh velik nasmeh

Beović: Cepivo AstraZenece že po prvem odmerku ščiti pribljižno 70-odstotno, mRNA cepiva pa 80 odstotno velik nasmeh velik nasmeh velik nasmeh

Vir: zurnal24.si


Čestitam vsem zvestim podpornikom naše stroke! Zaloge se kopičijo, lahko boste vzeli še kaj za domov.
(+2)všeč
jax4. 05. 2021 07:59:13
Prvič. S cepljenjem res pretiravate. Še vedno mi ni čisto jasno, kakšni interesi so za tem, da so se čisto vsi spravili na to ubogo AZ cepivo. Ne obstaja absolutno noben relevanten podatek, na podlagi katerega bi lahko trdili, da cepivo ni varno. Če jaz ne bi bil še cepljen in bi mi ga ponudili, bi vzel.

Drugič, ja, mi je pa dala mislit ena novica. Menda so Nemci že zdaj odpovedali letošnji Oktoberfest. Zdaj mi pa res ni več jasno. A nam ne govorijo vsi, da se bomo do poletja precepili, potem pa nazaj v normalno življenje? Zakaj torej odpovedujejo, če bo jeseni vse normalno? Očitno je tu ogromno blefa. Najbrž ni res ne eno ne drugo. Do poletja ne bomo precepljeni in v jeseni življenje ne bo normalno. In kot je iz prve točke jasno, cepljenju niti slučajno ne nasprotujem. Mi je pa kar precej jasno, da cepivo niti slučajno ni vstopnica za vrnitev v normalno življenje. V normalno življenje se bomo vrnili, ko se bomo za to odločili. Nič prej in nič kasneje.
(+7)všeč
Becar4. 05. 2021 08:16:54
Cepivo AZ je na Danskem ukinjeno, prav tako Johnson&Johnson. Po mojih podatkih so tudi v Nemčiji po prvi dozi ukinili AZ. Jaz bi rekel, da kjer je dim, je tudi ogenj. Brez razloga se takšen sloves ni prijel.
(+3)všeč
Zebdi4. 05. 2021 08:21:27
Me zanima, če bodo ukinili tudi kontracepcijske tabletke velik nasmeh
(+5)všeč
jax4. 05. 2021 08:26:44
Angleži pa ga niso nikdar ukinili in so svoj program množičnega cepljenja v veliki meri zasnovali prav na njem. In kar se tiče izvedbe cepljenja, mislim da se moramo prej zgledovati po Angležih kot pa po Nemcih. Angleži so stvar dokaj učinkovito izvedli, Nemci pa se bolj ali manj le kregajo.
Prav to dejstvo mi daje mislit, da gre pri tako obsedenem poudarjanju posameznih primerov zapletov pri AZ cepivu predvsem za maščevanje EU zaradi nespoštovanja dogovorov in nezanesljive dobave cepiva. To je seveda vse graje vredno, ne pove pa ničesar o varnosti in zanesljivosti cepiva samega.
(+2)všeč
Becar4. 05. 2021 08:33:39
Meni se zdi pa nenavadno to, da poznam ogromno število okuženih s covidom, da ne poznam nobenega mrtvega zaradi covida, samo eno osebo, ki je potrebovala zdravniško pomoč in cel kup ljudi cepljenih z AZ, ki pa so praviloma vsi imeli nenavadne stranske učinke (mrzlica, vročina 39+, prekomerno potenje). In lahko rečem, da je situacija enaka tudi pri znancih, s katerimi si povemo izkušnje. Saj ljudje se niso prvič cepili za kakšno bolezen. Stranski učinki so pa kar unikatni. In seveda ne pozabimo, vsa covid cepiva in genske terapije so eksperimentalna, dovoljena izključno iz razloga ˝nujnosti˝. Takšna cepiva v normalnih okoliščinah ne bi bila nikdar dovoljena za uporabo.

Angleži ga pa niso ukinili, ker je angleški. Če bi ga oni, bi ga vsi velik nasmeh
(+3)všeč
VanSims4. 05. 2021 11:01:26
Te izjave, @Becar pravzaprav niso zrasle na zelniku naše stroke in politike, ampak so znane že kar nekaj časa. Verjetno so jih navajali zato, da bi ljudi prepričali v cepljenjez AZ, ki bi sicer ostala in bi jo zavrgli.

V ozadju te 'zarote' proti AZ pa naj bi bolj kot EU bila Pfizer in Moderna, ker naj bi jim AZ bila s cenenostjo cepiva (7 EUR po dozi, Pfizer 25 EUR), prehud tekmec in 'odžiralec' dobička.

Kar se tiče pa Johnsona pa danci in še marsikdo res pretiravajo. Štrukelj pravi, da je ena smrt na milijon, norma za vsako cepivo in, da to učijo že študente na faxu. V Ameriki pa pri 7 milijonih cepljenih komaj tri smrti.

In še nekaj: glede na to, kako hitro so bila cepiva razvita in da so še v eksperimentalni uporabi, je tako število zapletov in smrti še zelo v redu. Kar pa mene skrbi, so pa dolgoročne posledice, za katere pa tudi Štrukelj pravi, da niso znane.
(+2)všeč
Becar4. 05. 2021 13:22:29
Tudi če bi bila cepiva 100% učinkovita in brez vsakršnih stranskih učinkov, se ne rabiš cepit, če nisi rizična skupina. Ravno po radiu poslušal, da je Pfizer razvil cepivo, primerno za 12-15 letnike. Meni je to grozljivo.

Nismo še govorili o odločitvi koprskega sodišča, da se ljudi ne sme kaznovati zaradi neuporabe mask. To bo postal zdaj precedens in vsi, ki so prejeli globe lahko izterjajo državo. Ampak to je zelo zmotilo naše zdravstvene strokovnjake. Tako je Mateja izjavila, da upa, da gre za pravno napako, kako so maske zdrave in podoben standardni repertuar. Ali ne bi bilo prav, da se zdravstvena stroka ne vmešava v delovanje sodišč, ki so neodvisna? Ali ne spominja to na mafijsko delovanje? Ona naj fura covid propagando dalje, človekove pravice pa naj prepusti odločitvi sodišč. Tako kot so vsi skočili v zrak, ko se je cerkev vmešavala v politiko, bi moralo biti zdaj enako. Brigaj se ti za zdravstvo, ostalo se te ne tiče.
(+3)všeč
jax4. 05. 2021 13:35:07
S tem zadnjim se pa absolutno strinjam. Ta absolutizacija medicinskega diskurza je res presegla vse meje in to, da je pravna utemeljitev obveznega nošenja mask naravnost smešna, smo nekateri vedeli že od vsega začetka.
To, da se v imenu kakršnihkoli višjih ciljev odstopa od temeljnih načel pravne države in pravnega postopka, ima lahko zelo hude posledice. Vam bo povedal kdorkoli, ki je kadarkoli študiral genezo kateregakoli totalitarnega režima.
(+3)všeč
SamoK4. 05. 2021 13:43:47
Naš pravni sistem ne temelji na precedensu.
(+2)všeč
VanSims4. 05. 2021 14:09:54
Z nošenjem mask ni nič narobe, naša vlada je samo ta ukrep izpeljala pravno neustrezno in to luknjo pač sedaj nasprotniki nošenja (pa 'narodni izdajalci' seveda mežikanje ), izkoriščajo.

Zdaj samo še čakamo, da se bo katera sodniška 'bučkica' komu opravičila, tako kot tistemu dijaku.

Mislim, nikoli nikomur se še ni sodnik opravičil, če je razveljavil odločitev nižjega organa (v tem primeru policije), ker bi bilo to sramotenje le-tega. Organi pač niso zmotljivi. S tem da je v tem primeru nižji organ še lepo pravilno in zakonito odločil.
(+2)všeč
Trobec4. 05. 2021 15:27:19
"Z nošenjem mask ni nič narobe, naša vlada je samo ta ukrep izpeljala pravno neustrezno"

A so sploh kašno stvar do zdaj pravno pravilno izpeljali? Odstopljeni policijski minister se javno čudi, ko sliši, da obstaja Uradni list. Da ne omenjam njegovega šefa, ki niti pisem ne zna odpirat.

"S tem da je v tem primeru nižji organ še lepo pravilno in zakonito odločil."

Pravzaprav je celo več "nižjih organov" lepo pravilno in zakonito odločilo in kriminalca spravilo za zapahe. Nato pa ga je izpustilo Ustavno sodišče...
(+7)všeč
Hribolaznik4. 05. 2021 15:54:19
Hmm, kazen za nenošenje maske razveljavljena. To je ok. S tem se strinjam. Verjetno je šlo za nek primer protestnika nekje zunaj...

Ampak nekateri pa gredo še dlje in celo spodbujajo vstopanje v trgovine brez maske... To pa je poziv, ki daleč preseže celo Janševe butaste tvite... In to od priznanega pravnika? Bog mu pomagaj...

Danes je nekdo v Grosuplju pred trgovino paradiral s pištolo in brez maske... Odpeljali so ga na psihiatrijo.
1
všeč
zokipoki4. 05. 2021 16:37:00
To kar je sprejelo sodišče je v posmeh vsem, ki jim maske predstavljajo problem.
všeč
Becar4. 05. 2021 16:50:00
VanSims, fašisti verjetno niso videli niti odločbe dunajskega sodišča o omejevanju gibanja ter neustreznosti pcr testov ali recimo belgijskega sodisca o zaprtju restavracij ali recimo sodisca nemške Thuringije, ali texaški preklic uporabe mask...

V pričakovanju Nurnberškega sojenja 2.0 za zločine proti človeštvu se bo potrebno malo po svetu ozret, glavo pa ven iz te fašistične luknje
(+3)všeč
Stran:123...123124125126127...375376377
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki