Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste letos bili na Škrlatici (2740 m)?
Glasuj

Covid-19, Ukrajina

Natisni
SamoK18. 05. 2021 18:14:20
To je res odlična in verodostojna metoda: objaviš čisto izmišljotino, ne da bi jo kakorkoli preveril, in potem pljuvaš po nič hudega slutečih bralcih, ki jim ni do tega, da bi ti dokazovali, da si pač nasedel lažem.
Ajd, si pameten!
(+3)všeč
Becar18. 05. 2021 18:21:30
Jaz sem objavil video, ki sem ga pač danes videl, ti pa zaenkrat še nisi nič, tako da dokler ne vidim nasprotnega argumenta, so zame izmišljotine tvoje trditve.
(+1)všeč
matej1318. 05. 2021 18:31:43
Dmx v posnetku je umrl zaradi drug overdose
(+1)všeč
Becar18. 05. 2021 18:34:41
Možno, se pa najde izjava neimenovanega člana družine, da se pred smrtjo ni drogiral in da se je nekaj dni pred komo cepil proti covidu. In ko so delali raziskave, so ugotovili, da je bila trditev o njegovem cepljenju objavljena pred njegovo smrtjo, cepil naj bi se, ko so prišli na vrsto 50 letniki, zaradi lažjega potovanja in nastopov. Ne rečem, da je to verodostojno, ampak je pa vsaj nenavadno, da noben član družine ni zanikal, da se je cepil. Vsekakor pa je bil ob smrti okužen s covidom, to je potrdila obdukcija.
(+1)všeč
SamoK18. 05. 2021 19:21:27
Becar, ti si resnično bolnik. Če se nočeš cepiti, je to tvoja stvar. Tudi če druge prepričuješ, naj se ne cepijo, OK, naj ti bo, imaš pač neko potrebo. Ko širiš vsakovrstne nebulozne neumnosti, se pač smejimo in skomigamo.
Ampak ko pa objaviš laž o tem, koliko ljudi je vse umrlo ZARADI cepljenja, to je pa višek! Kako si drzneš strašiti drugače misleče od sebe - recimo tiste, ki oklevajo??!! Od kod ti ta perverzna potreba, bolnik. Upam, da te bo kdo prijavil. Čao.
(+5)všeč
zavest18. 05. 2021 19:48:03
@Samo, saj se že pri številkah vidi, da ima Dr. Becar težave z razločevanjem plusa in minusa, kje so potem šele navajanja verodostojnih virov in preverjanja podatkov. Že trikrat zapored se je "izkazal" z navedbami smrtnosti za obdobje 2020-2021 na podlagi napovedi iz leta 2019 zavijanje z očmi

Žal so pač anti-vaxxerji oz. pro-diseaserji najbolj glasna in "najbolj informirana" skupina, se lepo vidi, da je večina njegovih "preverjenih" info s Facebooka. Kjer pa mu algoritmi in objave itak prikazujejo samo anti-vaxx tematiko.

Prijava v tem kontekstu je nesmiselna, ker zakonsko gledano ni nič spornega, adminom pa dodatni obisk in kliki tudi odgovarjajo nasmeh
(+2)všeč
Becar18. 05. 2021 19:51:02
Vprašaj ti korona psihič svojo ljubo covid mafijo, koliko stane kaj covid propaganda za strašenje in diskriminacijo zdravega naroda. Kdaj bo naslednji val? Pripravi dovolj gat.
(+3)všeč
zavest18. 05. 2021 20:03:17
Tako kot imaš težave z razločevanjem plusa in minusa, tudi ne uspeš dojeti, da prepričanja nekaterih za razliko od tvojih niso črno-bela: hkrati je nekdo lahko proti tvoji t.i. covid mafiji in se kljub temu obnaša odgovorno do sebe in ostalih nasmeh

Vendar vam anti-vaxx teoretikm zarot je to nepojmljivo.

Še Sledilnik si obtožil kolaboracije z režimom, kar je naravnost fantastična ironija velik nasmeh Pravzaprav, točno tak modus operandi ima JJ - čim so Sledilnik podprli Radio Študent zaradi znanosti, so se znašli na tapeti.

Sumim te, da si tak latentni gej, pardon, oboževalec JJ nasmeh
(+3)všeč
Trobec18. 05. 2021 20:07:54
"Jaz sem objavil video, ki sem ga pač danes videl, ti pa zaenkrat še nisi nič"

Hm...a to se ti zdi hvalevredno dejanje? V stilu, bolje širiti nepreverjene informacije, kot biti tiho?
(+3)všeč
Becar18. 05. 2021 20:32:32
Gej te je naredil s punktacijo spermijev. Ko je videl, kaj je naredil, je spokal.

Trobec, imaš vso možnost, da preveriš informacije. Tako kot tudi informacije o varnih cepivih, o čemer govori ˝stroka˝.
(+2)všeč
Trobec18. 05. 2021 21:00:23
Hvala, da si mi povedal, da imam možnost preverit informacije o cepivih. Kot magister farmacije tega namreč nisem vedel...cool
(+4)všeč
Becar18. 05. 2021 21:23:37
Kot magister farmacije mogoče veš, da se v dveh znanih farmacevtskih podjetjih tvoji kolegi praviloma ne odločajo za to cepljenje?
(+1)všeč
Trobec18. 05. 2021 23:41:56
Moji kolegi (če se že omejujemo samo na izobrazbo) so med vsemi profesijami najbolj precepljena skupina. Je pa seveda tako, da v farmacevtski firmi magistri farmacije pradstavljajo manjši delež zaposlenih. In naklonjenost cepljenju pada z nižjo izobrazbo. Tudi naša firma (ki ne spada med tisti 2 bolj znani) ni izjema.
(+3)všeč
VanSims19. 05. 2021 02:35:55
zavest:"@Samo, saj se že pri številkah vidi, da ima Dr. Becar težave z razločevanjem ..."

Ja, nekateri to vidimo, večina pa ne. In tako taki kot @Becar odvračajo ljudi od cepljenja. Najlažje razumljivo (še posebej za nekoga, ki že tako ali tako omahuje) je nek link prilepljen in zraven nekaj nakladanja. Protiargumenti so pa ponavadi bolj zapleteni. Teoretik zarotenekaj navrže in to je to, znanstvenik mora pa utemeljiti, to je pa težje razumljivo za povprečno pametnega,

Tako, da se mi res zdi to nemoralno. In ker je tako agresiven, ga verjetno res nekdo plačuje za to.
(+1)všeč
Becar19. 05. 2021 06:47:14
Agresiven si ti s svojim poprovim sprejem proti psom velik nasmeh Znanstveniki pa morajo utemeljiti.....?

Kaj, a da je cepivo/genska terapija v eksperimentalni fazi s pogojnim dovoljenjem za uporabo varno? nasmeh

Vsi, ki pritiskajo na neodločene, zdrave, nerizične skupine, otroke, ZA cepljenje z eksperimentalnimi cepivi/genskimi terapijami, so zločinci, plačanci. In bodo za to tudi odgovarjali.
(+5)všeč
VanSims19. 05. 2021 07:25:26
Ne, jaz sem agresiven proti lastnikom psov. Sem ugotovil, da pes ni čisto nič kriv, če ima agresivnega butlja za lastnika. Tako, da psi niso več ogroženi, kar se mene tiče.

Ja, znanstveniki utemeljujejo, ti in ostali zarotniki in antivakserji pa samo nakladate, tisto kar hočejo množice slišati.

Pa še dalje se daj smešiti: ob vseh nebulozah, ki jih nakladaš širni Sloveniji, niti razlike med cepivom in gensko terapijo ne poznaš.

In noben nobenega ne sili se cepiti. To zatrjujejo vsi od politikov do strokovne javnosti. Cepljenje je prostovoljno, noben nobenega ne bo odvlekel v ambulanto in ga privezal na stol.

Ampak bolj ko se to ponavlja bolj moraš biti ti agresiven nazaj, da je obvezno. Ker ti je to pač naročil tisti, ki te plačuje, katerega ponižen kužek si.
(+2)všeč
pantani119. 05. 2021 07:29:33
Enim in drugim je toliko za verjet, kot 10 dnevni vremenski napovedi velik nasmeh
1
(+6)všeč
Becar19. 05. 2021 07:35:58
VanSims, a potem po novem sprejaš že lastnike psov? Kaj boš storil, ko boš ugotovil, da tudi oni niso krivi. Pošprical samega sebe? velik nasmeh

Veš, obstajajo znanstveniki ZA in PROTI. S tem da ti na eno oko mižiš, ker si ˝polariziran˝.

Diskriminacija, kršenje človekovih pravic, pritiski, ustrahovanje, medijska ultra propaganda, prikazovanje lažnih slik in podatkov, pretiravanje, podkupovanje kandidatov za cepljenje...to pa je značilno za tisto ˝tvojo˝ opcijo.

Je tudi mogoče potegniti vzporednico s tvojim poprovim sprejem. Kdor ni z menoj, ga je treba posprejati, utišati. Vem, da bi brez pomislekov posprejal tudi mene. velik nasmeh
(+4)všeč
VanSims19. 05. 2021 07:43:50
Ja, vem kriva je njihova oblastna mama ali pa agresiven fotr ali pa ... ja izgovori, izgovori za to, da ljudje tako s psi delajo. In tukaj je lep primer, da kdor ne mara psov, tudi ljudi ne. Implikacija je pa samo v eno smer. Si imel logiko na faxu, upam da razumeš.

ZA so resni zanstveniki, PROTI pa kvazi znanstveniki, ki jih citirate zarotniki in antivakserji. Še nisem videl protiprimera.

"Diskriminacija, kršenje človekovih pravic, pritiski,..." OK ampak kdo koga sili?

To je kot bi rekel: včeraj sem peljal čez rdečo in sem plačal kazen. Kakšna diskriminacija! Oni, ki je peljal skozi zeleno pa ne! S CPPjem pritiskajo name! Mediji delajo strahotno propagando, da je treba upoštevati predpise. Pa kdo bo meni ukazoval. To, da upoštevanje predpisov pripomore k varnosti na cesti, je zarota. Prometna mafija!

Točno tako bedasto zvenijo tvoje nebuloze.

Nobeden te pa ne sili, da spoštuješ predpise. Sam se odločiš, da jih ne! Tako kot za necepljenje.
(+3)všeč
Becar19. 05. 2021 07:48:09
ZA so podkupljeni znanstveniki covid mafije z astronomskimi denarnimi koristmi, PROTI pa znanstveniki, ki še imajo čut za dobrobit človeštva.
(+1)všeč
Stran:123...137138139140141...375376377
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki