Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste letos bili na Velikem Snežniku (1796 m)?
Glasuj

Covid-19, Ukrajina

Natisni
zappa27. 03. 2022 20:00:03
@ Becar
Zopet enosmerni promet.Smer znana-ZDA.
Vse prej povedano in priloženo kar zopet preslišano.Pičim dalje svojo filozofijo.
Nekaj na tvoja dejstva tudi to(mogoče boš bolje razumel zakaj se Ukrajinci in Rusi ne razumejo najbolje).To z biološkim orožjem pa veš ti,ki imaš tako kot Pantani Putina na vezi in ti je vse lepo razložil.Prav smešen je ta bolesten strah Rusov in vas rusofilov pred nato orožjem na meji z Rusijo.Pa ti res misliš da bi NATO kar tako v tri dni napadel Rusijo?Ne vem v kateri matrici ti živiš.Pa še omenjena povezava

povezava
Pa lep večer
(+3)všeč
Sargon28. 03. 2022 02:39:23
Aleksander Solženicin je napisal: Meja med dobrim in zlim ne poteka med nami in onimi drugimi, temveč teče skozi vsakega človeka posebej.
Govoriti Američani so dobri, Rusi so zli ali obratno, v luči zgornje izjave, zato nima nobenega pomena. Zato pa je tudi sedanja histerična demonizacija Rusov popolnoma nesmiselna in kaže le primitivni barbarizem tistih, ki to počenjajo. Zahtevati od operne pevke, da se odreče svoji domovini, črtati Čajkovskega z repertoarja; zgleda da manija javnega izražanja krepostnega ogorčenja nima meja. Bodo zdaj knjižnice začele javno sežigati dela Dostojevskega, Tolstoja ali Čehova ? Je pa očitno - histerični pogrom proti ljudem, ki niso hoteli pristati na vsiljeni medicinski poseg in so jih imenovali antivakserji, je zdaj preusmerjen proti Rusom. Včeraj Džoković, danes Medvedev. Očitno potrebujemo sovražnike, vidne in nevidne oziroma izmišljene,da nam preusmerijo pogled in pozornost.

Ne zato, da bi preštevali ali primerjali žrtve, bolj zato, da se zavemo zgodovinskih dejstev in se mogoče malo streznimo.
Nastajanje in širjenje ruskega imperija. Bile so bitke in vojne, pogromi. Ali pa je bil kakšen vseobsežni poboj kakšnega ljudstva in ga omenja zgodovina ?
Kolonizacija Severne Amerike: od 10 milijonov (nekateri ocenjujejo 26 milijonov) prvotnih prebivalcev, jih je po pacifikaciji ostalo manj kot 1 milijon. Hollywood pa nam je ta, v bistvu genocid, desetkrat večji od Ruandskega, pričaral kot epsko herojsko zgodbo, ki smo jo rade volje sprejeli. So zdaj na delu podobni scenaristi ?
V Srednji in Južni Ameriki so bili Španci in Portugalci enako temeljiti. Od 80-90 milijonov Indijancev je preživelo manj kot 20 %. Osvajanje Amerik je odneslo več kot 70 milijonov življenj.

Po drugi svetovni vojni je cvet zahodnih demokracij v spopadih in vojnah ob dekolonizaciji, zaustavljanju komunizma in novi kolonizaciji Bližnjega vzhoda povzročil smrt okrog 50 milijonov ljudi. Ali ni prišel čas, ko se moramo vprašati, kaj počenjajo v našem imenu po svetu?

Sedanji predsednik ZDA Joe Biden, je kot senator ali podpredsednik glasoval za vse vojaške posege ZDA, zato je soodgovoren za smrt več milijonov ljudi. V Ukrajini pa je bil neposredno osebno vpleten v dogodke, ki so nazadnje pripeljali do vojne. Mislim, da je za takšen izid dogodkov bolj odgovoren kot Putin.
(+6)všeč
VanSims28. 03. 2022 06:25:35
Nič ne zagovarjam Američanov. Naredili so dosti svinjarij. A še vedno to ne spremeni dejstva, da je Puin agresor, da on ubija civiliste po Ukrajini jih poganja v beg, jih terorizira, zaradi njega trpijo lakoto, ostajajo brez svojcev, umirajo v hudih mukah. Pobija otroke in matere in dela škodo, ki jo bo ta država trpela še dolga desetletja. Po njih tolče rusko in ne ameriško orožje. Saj vidite, da uničujejo samo civilne objekte. Če bi vsaj strateške in vojaške, bi človek še rekel...

Vse ostalo je nepomembno. Prav nič me ne zanimajo razne teorije, dejstva ... pa ne glede nato ali so izmišljena ali ne. Američani niso Putinu držali pištolo na sence in mu ukazali naj napade Ukrajino!

In v tem kontekstu sploh ni važno kaj so delali v preteklosti. Ja, marsikaj je vsega obsojanja vredno a to sedaj poudarjati, je ravno tako kot bi v drugi svetovni vojni kritizirali zaveznike, češ nič boljši niste kot Hitler, kaj ste samo delali v kolonijah, indijancem, inkvizicije v srednjem veku, ... Torej po vašem mnenju ne bi imeli moralne pravice se zoperstaviti Hitlerju? Kaj bi se s Slovenci zgodilo, če bi zmagal pa vemo.
(+2)všeč
pantani128. 03. 2022 07:24:47
Sargon,podpis. nasmeh
(+3)všeč
pantani128. 03. 2022 08:06:50
velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
1
(+6)všeč
Becar28. 03. 2022 08:28:07
Kje ste bili, ko so pred kratkim ZDA izvedle raketni atentat na vodjo iranske revolucionarne garde? Kateri sodni postopki tečejo proti ameriškemu predsedniku, ki je to odobril mimo ZN? Zakaj se niste takrat vžigali?

Za ameriške zločine sploh ni treba daleč nazaj v zgodovino, kot pravi Van, pa tudi čakat ne bo treba dolgo na naslednje. Se redno dogajajo.

To je ena navadna hinavščina, dvoličnost in propaganda.

Nimam nobenih simpatij do Rusije. Vendar se mi zdi potrebno, da dokler nismo na nivoju dojeti, da smo vsi ljudje enaki in da so vse vojne nesmiselne, mora biti svet uravnotežen. To pomeni, da imamo tudi močno Rusijo, Kitajsko, Indijo......v nasprotnem primeru bo cel svet postal suženj teh kavbojev. Evropa je že.
(+4)všeč
zappa28. 03. 2022 08:48:42
@ Sargon
Enosmerni promet se ne ustavlja tudi pri tebi.Kot si rekel Rusi so zli ali obratno v luči zgornje objave nima nobenega smisla.Pomeni neko primerjanje zločinov nima nobenega pomena.Se strinjam(pa če bi dobro prebral kaj sem napisal,bi videl da to ni bil namen tega).Pa vendar v naslednjih par stavkih narediš ravno to,kar si rekel da nima nobenega pomena.Kompletni izračun žrtev zahodne civilizacije z nativnimi indijanci vred.Res zanimivo.A je to kaj drugače,kot tisto kar sem jaz objavil?Naredil si popolnoma isto stvar kot jaz.In zato govorim enosmerni promet in zato tudi to pišem.Tvoja kritika je zopet usmerjena v ZDA in ne v teror ki ga v danem trenutku izvaja Rusija.Ljudje so pač hipokriti in s svojimi izjavami se ne razlikuješ kaj dosti od njih.Govoriš eno,narediš drugo.Tvoja zgornja objava pa je klasičen primer tega.Je lepo povedal VanSims,nobeden mu ne drži pištole na glavi naj ubija,pa če ti to vidiš ali ne.Kriv je vedno tisti,ki napada.In trenutno je to Rusija.Vpletanje ruskih književnikov in primerjanje le tega s poboji se mi zdi nesmiselno.In ker si že naredil izračun žrtev zahoda(pa si seveda rekel da to nima nobenega pomena) se ta še vedno ne more primerjat s številkami,ki bi jih zopet lahko napisal koliko je bilo žrtev komunizma.Pa ne bom,ker je tu v tej rubriki samo enosmerni promet in to nima "nobenega pomena".Mimogrede,glede na poznavanje ali v tvojem primeru nepoznavanje zgodovine bi lahko vedel,da je za večino indijancev bil usoden slab imunski sistem,ki ni bil odporen proti boleznim,ki so jih prinesli s sabo belci(posebej črne koze).Mimogrede številke indijancev zelo variirajo in je težko o tem govoriti,vendar se smatra,da jih je bilo v predkolumbovi dobi v severni Ameriki in Kanadi nekje 5 milijonov.No danes jih je nekaj čez 6 milijonov.Pa ne zagovarjam ZDA,ne si mislit ampak v dani situaciji so Rusi tisti,ki delajo to.Ampak o obsodbi njih pa seveda niti stavka.Pa tudi se ne bi toliko razpisal o tem,vendar ko vidim otroke na avtobusih,kako se stiskajo svojim pliškotom in ne razumejo zakaj morajo oditi,me prizadene preveč.Seveda tebi je pač en Đoković bolj pomemben in si zaskrbljen,kaj bo z oligarhi in rusko književnostjo.Naj te pomirim,če je preživela boljševizem bo tudi to.To je samo trenutna situacija,ki ne bo ostala tako.Še naprej se bodo v šolah učili rusko književnost,ne boj se.Še bo Đoko igral tenis,ne boj se.Razloži to enemu otroku,ki mu je raketa razdejala dom.
Pa lep pozdrav
(+2)všeč
zappa28. 03. 2022 09:12:25
@ Becar
Evropa suženj kavbojev.To pa moram reči da je res izjemno svež in inteligenten stavek.Zopet pomanjkanje objektivnosti in ena sama hipokrizija.Zakaj?No ti bom pa razložil.Po šolsko.Vsi vi kritiki zahoda brez vsakega problema in sramu uporabljate tehnologije,ki so večinoma bile narejene na zahodu(večina njih celo v Ameriki).Lepo se usedeš v avto in odpelješ.Stavim,da to ni lada njiva.Verjetno Ameičan,Japonec ali Evropejec.Odpreš hladilnik,da bi kaj pojedel-vraga,evropejski.Je ruski,kitajski?
Potem pokličeš sosedo,če je kaj novega s covidom.S telefonom.Ameriški.Še kitajske telefone poganjajo jenkiji.Ojoj.Se usedeš za računalnik,da boš kaj napisal na hribih o covidu in vojni.Zopet uporabljaš ameriško tehnologijo.Vsak pomemben sestavni del tvojega compa je ameriški.Pa še windowsi gor počeni.Ojej.Potem pogledaš poročila na TV.Ojoj,kakšna tehnologija pa je to?Mogoče Ruska?In najpomembneje demokracija(ki seveda po vašem ni demokracija ampak neki totalitarni sužnjelastniški red ali karkoli že)kot jo trenutno poznamo je produkt zahoda.Če hočeh ali ne bolj podobno živiš Američanu kot pa Rusu ali Kitajcu(ki je mimogrede vse to pokradel pa zlomka tudi ostal nekaznovan).Po domače povedano ser..š po tistem,kar uporabljaš in živiš vsak dan.Brez skrbi,v kaki drugi kulturi ali državi mogoče ne bi mogel toliko udrihat čez vlado,kot lahko to počneš tukaj.Zavedaj se svobode kot jo imaš kavboji gor ali dol.Pa da povem po pravici,če bi moral izbirati med kavboji in komunisti,bi izbral kavboje.Pa brez skrbi tudi vsi ostali bi jih.Ali pa se tudi lahko preselite v Rusijo ali Kitajsko,če smatrate da tam pa je več svobode in manj pokvarjenosti kot na zahodu.
Pa lep pozdrav
(+2)všeč
Becar28. 03. 2022 15:30:14
Tule lahko pogledate, kako izgleda ˝proevropsko in pronatovsko˝ mučenje vojnih ujetnikov, brcanje v glavo, streljanje v noge itd....

povezava
všeč
zavest28. 03. 2022 16:20:58
Toliko, da boste vedeli: Rusija je začela "posebno vojaško operacijo", da prikrije presežne smrti covida mežikanje

Reuters calculations also showed Russia recorded more than 895,000 excess deaths since the beginning of the outbreak in April 2020 to the end of December, when compared to average mortality in 2015-2019.
https://www.reuters.com/world/russias-covid-deaths-pass-700000-2022-01-28/
(+2)všeč
zavest28. 03. 2022 16:24:39
Bećar, tole zgoraj so te vaše lutke in igralci. So pač napredovali iz ležečih statistov v bolnišnicah v prave igralce, ki so na koncu posnetka v nogo dobili poživitveni odmerek z večjo vsebnostjo Pb...
(+2)všeč
Becar28. 03. 2022 17:29:32
A ne ne ne Jurček, ti so kar pravi, se premikajo, covid lutke so že zmetali v kontejnerje, saj sem ti povedal, da bi morali za plastiko, pa so dali v mešane. Zdajle bo kmalu razpis za nove, jesenska kolekcija, bolj kvalitetne, da se težje opazi.
(+5)všeč
Becar28. 03. 2022 19:17:44
Zanimivo dogajanje in manipuliranje z ovcami. Medijska hiša plača znanega spornega anketnega ponudnika za raziskavo o volilni podpori. V predvolilno soočenje so tako izbrani glavni akterji iz navedene ankete. Če nisi všeč naročniku ali izvajalcu ankete, te ni. Tako to gre, vse dogovorjeno pod mizo. Spremembe niso zaželene, gre za utečene mafijske povezave. Kdor ni iz teh krogov, v anketi niti ni možno zanj glasovat. Da se zadeve močno slabšajo, kaže tudi to, da so celo rezultati anketiranja po novem zaklenjeni za komentarje. To je ta novodobna zahodna demokracija.

Da vam bo bolj jasno, kako zadeve potekajo, kopiram en primer Dore P.

Jaz temu 100% verjamem, ker sem bila 4 let nazaj poklicana iz ene od teh anketnih hiš. In so mi dali na izbiro samo določene stranke (vse parlamentarne in eno neparlamentarno - takrat LmŠ). Ko sem rekla neko drugo stranko, so me še enkrat vprašali, da kaj če bi morala samo med temi izbirat. Pa sem rekla, da mi hvala bogu ni treba in da bom volila drugo stranko (sem povedala z imenom). Pa še niso popustili, so še vrtali kaj bi naredila. Pa sem rekla, da če drugih ne bi bilo, verjetno ne bi šla na volitve. Sem še do danes prepričana, da sem bila v skupini v anketi, ki je odgovorila, da ne bom šla na volitve (kar seveda niti pod razno ni bilo res).

Anketne hiše ne ugotavljajo javnega mnenja, temveč ga ustvarjajo.
(+5)všeč
Becar28. 03. 2022 21:13:16
Zdrav, aktiven, vitalen 41-letni sodnik, strdek v srcu.

povezava
(+4)všeč
naiven29. 03. 2022 12:24:53
... GREMO VOLT ! in da se slučajno ne zgodi da vam rečejo - žal ne morete glasovat ker ste že predčasno elektronsko glasovali ! . Kar se je že zgodilo sem slišal da pri nas ampak se mi zdi da ni bilo v časopisu. Ponavadi sistematično ukradejo glas starejšemu državljanu za katerega predvidevajo da ne bo volil in po možnosti po evidenci pogledajo kdo od starejših ni hodil na volitve . En primer - zaklonišče prepeva in glasajte za nas velik nasmeh lepo prikazano kako to gre velik nasmeh
Donald Trump u so bile pa volitve ukradene , pomoje da zato ker je hotel razkriti resnico od korone in ukiniti WHO !
(+2)všeč
VanSims29. 03. 2022 16:32:01
In? Eden od stotih ali dvestotih ljudi, ki so tega dne na celem svetu doživeli infarkt. Pri športnikih (tudi bivših) pa še toliko bolj, glede na to kako jih gonnijo, s čim jih filajo, ... Zdrav in vitalen - malo morgen!

Aja, pa smilijo se ti vojni ujetniki - trpeči civilisti, ženske, starejši, otroci ... pa niti malo.

Kar se tiče pa anketnih hiš, se pa strinjam. Mediana je že ena taka!
všeč
Becar29. 03. 2022 17:11:05
Mučenje civilistov ali vojnih ujetnikov je vojni zločin. Seveda bo ta ukrajinski del spregledan, kot je bil spregledan Guantanamo, saj so prijatelji s kavboji.
(+3)všeč
naiven29. 03. 2022 17:52:43
Sem bral tisti članek o infarktu samo nikjer ni pisalo a je bil cepljen ali ne . Pa nikjer ne piše, če je tisti ki se je 7 x cepil za sebe in za druge še živ. Pa nekje so mediji poročali da je pri necepljeni nosečnici ki je imela covid otrok umrl . Spet drugje so mediji poročali da je bilo pri cepljeni nosečnici ki se je med zanositvijo cepila vse vredu in da so se protitelesa prenesla iz mame na dojenčka , samo to je kar malo cudnoin skoraj nemogoče ker so govorili da cepivo razpade v 1-3 mesecih in da potem rabiš novo dozo cepiva za boljšo zaščito zmeden . Če se mene vpraša se niso prenesla iz mame na dojenčka protitelesa za covid , ampak gensko spremenjeni DNK zaradi cepiva !!!
(+1)všeč
VanSims29. 03. 2022 18:18:46
"Sem bral tisti članek o infarktu samo nikjer ni pisalo a je bil cepljen ali ne"

Ja, saj ravno v tem je keč. Članek, prilepljen kar tako. nasmeh Kaj pa če je prebolel COVID? mežikanje
(+1)všeč
Becar29. 03. 2022 18:51:47
Saj nisem od včeraj in spremljam že dolgo šport. In vem koliko je bilo tega včasih in koliko zdaj. Saj ti je pantani dobre linke dal o porastu teh srčnih bolezni na primeru ameriške vojske. Jaz ne vem, potem pa dajmo glavo v pesek naprej pa se tolažimo, da je vse OK.
(+5)všeč
Stran:123...334335336337338...375376377
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki